Ratuj się kto może...
| Właściwości |
| Nazwa plemienia: | Ratuj się kto może... |
| Skrót: | KONIEC |
| Liczba członków: | 9 |
| Punkty 40 najlepszych graczy | 7.675 |
| Liczba punktów (ogólnie): | 7.675 |
| Średnia punktów: | 853 |
| Ranking: | 83 |
| Pokonani przeciwnicy: |
43.661 (22.)
|
| » Akta plemienne (strona zewnętrzna) |
Członkowie plemienia
|
 |
| Opis |
Witamy w ECWZP2 jedynym plemieniu, które przegapiło swoje pierwsze 3 ataki, ale za to przyszło z kawą i dobrym humorem.
Co oferujemy?
Wsparcie w obronie, jeśli akurat nie śpimy
Zorganizowane akcje… czasem nawet na czas
Atmosferę luzu i memicznego chaosu
Najważniejszą wartość – nie przejmowanie się za bardzo
Wymagamy:
Poczucia humoru
Aktywności (w granicach rozsądku… i budzika)
Nie hejtujemy – śmiejemy się razem
Przyjmujemy zarówno mistrzów, jak i tych, co dalej szukają przycisku „ataku”
Nasze motto:
Lepiej późno niż wcale – nawet w wojnie.
My i ECWZP to jedność
|
|
|